2024. 04. 24. György napja van

Az 5.a osztály a Kanyarban

Az 5. a osztály 26 fővel vett részt a Vízivándor-program keretében az Esztergomból induló, majd hat nap múlva a Római parton véget érő kenutúrán. Képek a galériában  A nagy kihívás:

sokan először töltöttek el éjszakát távol a szülőktől, voltak, akik eddig még nem aludtak sátorban, meg kellett tanulni egymáshoz alkalmazkodni a vízen és a szárazföldön. És meg kellett tanulni alkalmazkodni a nem mindig kellemes, az otthonitól teljesen más körülményekhez. A hat nap alatt fürödtünk az esztergomi szénrakodónál, lubickoltunk az esztergomi strandon, métáztunk és strandröpiztünk. Kipróbálhattuk a dömösi és a papszigeti medencéket, kirándultunk a Rám-szakadékban, fagyiztunk Szentendrén, megnéztük a Marcipán Múzeumot. És persze sokat játszottunk, beszélgettünk, közben pedig - ki többet, ki kevesebbet - eveztünk :)

Köszönjük a kíséretet Dósai Mónika és Triffné Magyar Andrea tanárnőknek, valamint Soltész Tamás és Hajdányi Attila szülőknek!

Makkai Tünde

Kapcsolat

Páduai Szent Antal Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola

OM azonosító: 032450

Cím: 2081 Piliscsaba Béla király útja 72.